30 de gener 2007

Lliçons als trenta...i tants

La sortida al Comabona del passat cap de setmana ve ser molt animada, plena de riures, bromes, i situacions divertides, fins i tot estranyes.
Ahir dilluns els participants de la sortida vam rebre un mail divertidíssim, en que una companya feia una crònica un tant surrealista a mode de carta escrita a una amiga. Diríem que el text era una anada d’olla, però que en llegir-lo, pel que sé, tothom ha rigut d’allò més. Com a col•laborador de la pàgina web del club, m’he permès la llicència de penjar-ho a la pàgina de la nostra secció, amb la intenció de compartir amb la resta aquell text tan boig. A l’hora de penjar-lo he tingut dubtes, per si era massa passat de voltes, però he tirat endavant.
A primera hora de la tarda he rebut d’un amic, membre de la junta, i participant d’aquesta sortida, un correu i una trucada, comentant-me la seva sorpresa perquè hagués penjat a la web aquell escrit. No em critica haver-lo penjat, però em fa notar que he d’anar amb compte amb el que publiquem, ja que els no assistents poden fer interpretacions molt diferents, inclòs malintencionades, que poden anar en contra de la web, ara que funciona tan bé.
Immediatament he retirat l’escrit, i és que les seves paraules m’han obert els ulls. No tinc la mentalitat d’home de club, que està pendent de qualsevol detall, segueixo sent tant pardalet com abans, sempre creient amb les bones intencions, el bon rotllo que diem ara. I això que ja he vist històries que m’haurien d’haver fet canviar el xip.
D’una banda em creix l’admiració que tinc per aquest, i els altres companys que donen tant temps de la seva vida a l’hora de millorar el funcionament d’una entitat, de qualsevol entitat, aquells als que se’ls ha d’agrair tants esforços, i dels que tant se’n pot aprendre. Però per una altra, no aconsegueixo assimilar, que pugui haver persones al món que vagin amb la mala baba pel davant, i que amb qualsevol pretext puguin posar en dubte la capacitat dels seus amics, companys, conciutadans, etc. ...
El comentari d’aquest amic, no ha estat una crítica sinó un advertiment del que pot succeir si et topes amb gent de mala baba.
Gràcies per la lliçó, que ja hauria de tenir apresa a la meva edat.